6 کتاب که برای موفقیت باید بخوانید

احسان والیان
    • اشتراک‌گذاری
    • 72
    • 0
    6 کتاب که برای موفقیت باید بخوانید

    یک دقیقه زمان بگذارید و به افراد موفقی که می‌شناسید فکر کنید. مطمئنا این افراد بسیار خلاق و تولید کننده هستند و متفاوت از بقیه می‌اندیشند. به همین دلیل است که در جایگاهی که امروز در آن هستند قرار دارند. شاید به آن‌ها حسادت می‌کنید اما به جای این کار، شما هم می‌توانید با خواندن کتاب های موفقیت در تجارت و کسب‌وکار، مهارت‌هایی که این افراد دارند را فرا بگیرید و مثل آن‌ها موفق شوید. در ادامه به بررسی برخی از این کتاب‌ها می‌پردازیم.

    سرمایه گذاری آنلاین با کیان دیجیتال

    چگونه دوست پیدا کنیم و دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟

    این کتاب یکی از پر فروش‌ترین کتاب های موفقیت در تجارت از دیل کارنگی است که امپراطور رشد شخصی است و هر کس که می‌خواهد بیاموزد چطور با افراد رابطه برقرار کند و این ارتباطات را پرورش دهد حتما باید این کتاب را مطالعه کند. پس اگر می‌خواهید در زمینه تجاری با سایرین ارتباط بگیرید و به تقویت مهارت‌های ارتباطی خود می‌اندیشید در خرید و مطالعه این کتاب شک نکنید.

    مرکز توجه از برایان تریسی

    حتما در فهرست خود کارهای عقب افتاده زیادی دارید. اما چیزی که افراد خلاق و تولید کننده را از سایرین متمایز می‌کند این است که کاری را تمام می‌کنند و بعد کار دیگری را شروع می‌کنند و در آن واحد زمانی فقط روی یک موضوع تمرکز می‌کنند. شاید سخن گفتن از این کار آسان باشد و عمل به آن کاری بس دشوار باشد. کتاب مرکز توجه از برایان تریسی از ارزشمندترین کتاب های موفقیت در تجارت است که به شما نظم را می‌آموزد تا بتوانید کارهایی که به نظر می‌رسد تمامی ندارند را به شیوه‌ای منظم انجام دهید.

    گاو بنفش اثر ست گادین

    شاید در ابتدا خلق محصولی به نام خود چندان کار سختی نباشد اما باید بدانیم که ممکن است شروع یک تجارت با شکست روبرو شود. گاو بنفش از کتاب های موفقیت در تجارت است که بیان می‌کند چگونه می‌توان محصولی را متفاوت تولید کرد و باعث توسعه آن شد تا در بازار رقابتی دنیای امروز دوام بیاورد و موفق باشد.

    جادوی فکر بزرگ از دیوید جی. شوارتز

    اگر اغلب در انجام امور تعلل می‌کنید و یا چشم اندازی ندارید بی شک این کتاب برای شماست. این کتاب یکی از سودمند‌ترین کتاب های موفقیت در تجارت است که به شما یاد می‌دهد فکرهای بزرگی داشته باشید و با تعیین چشم انداز به موفقیت دست یابید تا بتوانید روز به روز پر درآمد و پر درآمد‌تر باشید.

    انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل

    برای بسیار از افراد درک اولویت‌های مهم‌تر و کارهای ضروری‌تر در کار دشوار است. این کتاب از ضروری‌ترین کتاب های موفقیت در تجارت است چرا که می‌تواند چشمان شما را باز کند و به شما بیاموزد تا برای موفقیت هدف داشته باشید و با دستیابی به موفقیت زندگی‌تان را از این رو به آن رو کنید.

    بیشتر بخوانید: 6 قانون موفقیت از 6 سرمایه گذار برتر جهان

    بیاندیشید و ثروتمند شوید از ناپلئون هیل

    این کتاب یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های موفقیت در تجارت است چرا که با باز کردن این کتاب دیگر نمی‌توانید تا رسیدن به صفحه آخر، آن را زمین بگذارید و سر جای‌تان میخ کوب می‌شوید. این کتاب به شما می‌آموزد به جای فکر کردن به موانع، افکار خود را روی موفقیت متمرکز کنید.