قیمت بیت کوین و اتریوم در هفته آینده چقدر تغییر می‌کند؟

امیر شاملویی
    • اشتراک‌گذاری
    • 67
    • 0
    قیمت بیت کوین و اتریوم در هفته آینده چقدر تغییر می‌کند؟

    قیمت بیت کوین و اتریوم در روزهای اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده است. دو ماه پیش قیمت بیت کوین به یک رکورد تاریخی رسید و در مرز 65 هزار دلار مبادله می‌شد. قیمت اتریوم نیز در حدود یک ماه پیش به رکورد تاریخی خود در حدود 4400 دلار رسید و از آن پس روی مسیری نزولی قرار داشته است. در حال حاضر قیمت هر بیت کوین بیش از 39 هزار دلار و قیمت هر اتریوم در نزدیکی 2500 دلار است. این ارزها از دیروز رشد خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و بسیاری از سرمایه‌گذاران این سوال را مطرح می‌کنند که قیمت این ارزهای معتبر تا کجا تغییر می‌کنند و بهای آنها در 7 روز پیش رو چقدر خواهد شد؟ در ادامه به بررسی تحلیل fxempire از افت و صعود بیت کوین و اتریوم در یک هفته آتی می‌پردازیم.

    بیت کوین و اتریوم در هفته‌ای که گذشت

    در هفته منتهی به 13 ژوئن (23 خرداد) بیت کوین با رشد همراه بود و در آستانه 39 هزار دلاری قرار گرفت. این در حالی است که در میانه هفته گذشته، وضعیت بیت کوین نزولی بود و قیمت بیت کوین تا 31 هزار دلار افت کرده بود. در هفته گذشته پیش‌بینی می‌شد در صورتی که بیت کوین افت چشمگیری کند در مقاومت دوم به این حد برسد که درست از آب درآمد. پس از این افت قابل توجه، بیت کوین شروع به رشد کرد و تا مقاومت 39 هزار دلاری بالا رفت.

    اتریوم نیز در هفته منتهی به 13 ژوئن (23 خرداد)، با رشد همراه بود و کار خود را در مرز 2500 دلاری به پایان رساند. اتریوم در هفته گذشته تا مرز 2900 دلاری بالا رفت و با رسیدن به مقاومت اول خود، روندی نزولی طی کرد. پس از افت قیمت تا حدود 2300 دلار، بار دیگر این ارز دیجیتال رشد خود را از سر گرفت و به حدود 2500 دلار رسید.

    تحلیل قیمت بیت کوین در هفته آینده

    کارشناسان وبسایت fxempire در خصوص تغییرات 7 روز آینده قیمت بیت کوین و اتریوم تحلیل‌هایی ارائه کرده‌اند که می‌تواند برای خوانندگان بسیار مفید باشد. آگاهی از سطوح مقاومت و حمایت قیمت می‌تواند به سود بردن سرمایه‌گذاران فعال در این بازار و نقاط خرید و فروش آنها کمک کند. بر اساس نظر کارشناسان این وبسایت، در صورتی که بیت کوین در هفته پیش رو با استقبال روبرو شود، نخستین مقاومت خود را در عدد 42 هزار دلار نشان خواهد داد. این به معنی آن است که رشد قیمت بیت کوین می‌تواند در این سطح قیمت متوقف شود و حتی روند نزولی آغاز شود. با این حال اگر روند رشد قیمت به گونه‌ای باشد که بیت کوین با قدرت از این مقاومت عبور کند می‌تواند تا حدود 44 هزار و 782 دلاری بالا برود. در این سطح مقاومت دوم خود را نشان خواهد داد و می‌تواند کاهش قیمت را کلید بزند.

    بیشتر بخوانید: بیت کوین چیست و چقدر برق مصرف می‌کند؟

    از سوی دیگر، اگر بیت کوین با افت قیمت روبرو شود، نخستین سطح حمایت خود را در 33 هزار و 591 دلاری نشان خواهد داد. این حمایت به معنی آن است که با رسیدن به این قیمت، جریان حرکت بازار ممکن است عوض شود و قیمت بیت کوین صعود کند. اما اگر بیت کوین با شدت از این سطح حمایتی پایین‌تر برود، تا 28 هزار و 184 دلاری که سطح حمایتی دوم است، پایین خواهد رفت.

    اتریوم در هفته آینده چند می‌شود؟

    در 7 روز پیش رو، اگر قیمت اتریوم با صعود مواجه شود، می‌تواند تا 2849 دلار بالا برود. در اینجا نخستین مقاومت مهم در برابر رشد قیمت اتریوم پدیدار خواهد شد. با این حال، اگر استقبال از اتریوم فراتر رود و این ارز دیجیتال با قدرت از این سطح مقاومتی عبور کند، می‌تواند تا پدیدار شدن مقاومت دوم در سطح 3129 دلاری افزایش پیدا کند. از سوی دیگر، در صورتی که اتریوم در رشد قیمت شکست بخورد و استقبال از ارزهای دیجیتال کاهش یابد، قیمت اتریوم ممکن است تا 2230 دلار که سطح حمایتی اول است، کاهش یابد. در صورتی که افت قیمت اتریوم ادامه یابد و فروش در بازار شدت گیرد، سطح حمایتی دوم اتریوم در قیمت 1951 دلار فعال خواهد شد و بهای اتریوم تا این سطح ممکن است کاهش پیدا کند.