بهترین سرمایه گذاری برای فرزندان با کیان دیجیتال

احسان والیان
    • اشتراک‌گذاری
    • 9368
    • 0
    بهترین سرمایه گذاری برای فرزندان با کیان دیجیتال

    راحت‌ترین و بهترین راه برای تضمین آینده فرزندان این است که بهترین سرمایه گذاری برای فرزندان را از همین امروز آغاز کنیم.

    فرزندان و آینده آن‌ها در زندگی هر پدر و مادری به چنان دغدغه‌ای تبدیل می‌شوند که آنان گاهی خود و خواسته‌های خودشان را هم فراموش می‌کند. اما این نکته را باید در نظر داشت که تنها نگرانی و فراموشی علایق و آرزوهای خود به عنوان پدر و مادر نمی‌تواند تضمین کننده خوشبختی و رفاه فرزندان‌مان برای آینده باشد.

    در واقع می‌توان گفت که نگرانی و نرسیدن به خواسته‌های خود حتی می‌تواند آثار مخربی هم در پی داشته باشد. راحت‌ترین و بهترین راه برای تضمین آینده فرزندان این است که بهترین سرمایه گذاری برای فرزندان را از همین امروز آغاز کنیم و بتوانیم به این سوال که چگونه برای فرزندم سرمایه گذاری کنم؟ پاسخ مناسب دهیم. اما چطور و از چه راهی؟ در ادامه به این دو سوال پاسخ خواهیم داد.

    بهترین سرمایه گذاری برای فرزندان کدام است؟

    نگرانی و یا بهتر بگوییم آینده نگری ما برای فرزندان‌مان کاملا طبیعی است و همه چیز برآمده از احساس مسئولیت ما است. اما ناگفته نماند که به ویژه در این روزها، پدر و مادرها سخت مشغول کار هستند و با این که مدام از خود می‌پرسند چگونه با پول کم سرمایه گذاری کنم؟

    زمان بسیار کمی برای مسائل دیگر و هر چند مهمی مانند سرمایه گذاری برای فرزندان‌شان دارند. اما این دغدغه که برای آینده فرزندمان چگونه سرمایه گذاری کنیم، همیشه در گوشه ذهن والدین فعال است. خوشبختانه راه‌های مطمئن و آتیه‌دار برای این نوع سرمایه گذاری وجود دارد که هم بتواند آینده‌ساز باشد و هم وقت زیادی را از ما والدین نگیرد و مدام نگران نحوه مدیریت سرمایه گذاری که برای فرزندمان انجام داده‌ایم، نباشیم.

    متاسفانه عده‌ای از والدین تصور می‌کنند که با باز کردن یک حساب بانکی به نام فرزندان خود بهترین و امن‌ترین راه و شیوه سرمایه گذاری را برای آن‌ها انتخاب کرده‌اند. کافی است به تجربیات خود در رابطه با بانک نگاهی بیندازیم. هر کدام از ما حداقل یک حساب بانکی از انواع مختلف را باز کرده‌ایم.

    کدام یک از این حساب‌ها توانسته‌اند به عنوان یک زمینه سرمایه گذاری فعال به کمک آینده ما بیایند و ارزش پول‌مان را در برابر تورم حفظ کنند؟ پاسخ بسیار روشن است؛ هیچ کدام. باید به دنبال مسیری مشخص، مطمئن و پویا باشیم که بتواند ارزش وجه نقدی که برای فرزندان‌مان پس انداز می‌کنیم را در طول زمان حفظ کند. صندوق‌های سرمایه گذاری با تمام مشخصات و ویژگی‌هایی که دارند می‌توانند بهترین گزینه سرمایه گذاری برای کودکان ما باشند.

    ویژگی های صندوق های سرمایه گذاری برای فرزندان

    بی شک این سوال برای‌تان پیش می‌آید که ثبت نام در این صندوق‌ها و سرمایه گذاری در آن‌ها برای فرزندان زیر 18 سال نیازمند هزار پیچ و خم اداری یا کاغذبازی است و ما با این اندک وقتی که داریم چطور مراحل سرمایه گذاری را طی کنیم و برای آنها وقت بگذاریم؟

    سوال بجایی است اما جوابی مشخص و راحت دارد. صندوق‌های سرمایه گذاری – در انواع مختلف سهامی، درآمد ثابت، طلا و یا هر نوع دیگر – دارای ارکان صندوق هستند. ارکان صندوق، متخصصینی هستند که در صندوق وظیفه‌های متفاوتی به عهده دارند. اما به طور کلی می‌توان گفت تمام تلاش این متخصصین این است که وجوه نقد ما - چه برای خودمان و چه سرمایه گذاری برای فرزندان مان - به بهترین شکل ممکن و در جای درست سرمایه گذاری شوند و مسیر سرمایه گذاری در سبد تشکیل شده هر صندوق با هوشمندانه‌ترین راهکارها همراه باشد.

    بی شک عده‌ای از ما از این موضوع شکایت خواهیم داشت که برای شروع بهترین سرمایه گذاری برای کودکان – زیر 18 سال – مشکل دریافت کد بورسی داریم و خودمان باید هزار راه برویم تا به عنوان قَیِّم بتوانیم سرمایه گذاری در صندوق‌ها را برای فرزندان‌مان شروع کنیم. اما خبر خوب این است که با نصب اپ کیان دیجیتال طی کردن این مراحل بسیار آسان شده است؛ بنابراین پاسخ به این سوال که چگونه برای فرزندم سرمایه گذاری کنم؟ داده شده است و تنها باید حرکت در این مسیر را در فرصتی کم فراهم شده بیاموزیم.

    چگونه برای فرزندم سرمایه گذاری کنم؟

    تا قبل از این – یعنی تا همین چند سال پیش – اگر می‌خواستیم برای کودک خود حتی یک حساب بانکی باز کنیم و سرمایه گذاری برای فرزندان مان را شروع کنیم باید کلی آمد و شد می‌کردیم. البته گفتنی است که راه بانک همچنان همان شکل است. اما از زمانی که سرمایه گذاری آنلاین در فضای اینترنت با خوش ذوقی متخصصین سرمایه گذاری و تیم مشاوره سرمایه گذاری کیان دیجیتال تبدیل به یک حقیقت شد، بهترین سرمایه گذاری برای فرزندان نیز برای والدینی که به فکر آینده نونهالان خود هستند، راحت گردید.

    در حال حاضر، شروع سرمایه گذاری برای کودکان با اپ کیان دیجیتال در اختیار تمام مخاطبان حوزه سرمایه گذاری قرار گرفته است. شفافیت و اطمینانی که صندوق های سرمایه گذاری به همراه دارند می‎‌تواند خیال والدین را از تضمین آینده مالی فرزندان‌شان به عنوان بهترین سرمایه گذاری برای فرزندان راحت کند و بدون هیچ نگرانی و صرف وقت ماهیانه و حتی هفتگی و روزانه به خرید واحدهای سرمایه گذاری برای فرزندان خود بپردازند. حتی این امکان وجود دارد که در این مسیر بتوانیم مراحل سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری را به فرزندان‌مان آموزش دهیم و آن‌ها را با این جهان آشنا کنیم.

    بهترین سرمایه گذاری برای فرزندان

    سرمایه گذاری برای فرزندان با توجه به بازه زمانی که تا سن 18 سالگی دارند می‌تواند این امکان را برای خانواده به وجود بیاورد که در زمینه‌های سرمایه گذاری مناسب و با بازدهی مناسب برای فرزندان از طریق صندوق‌های سرمایه گذاری کیان اقدام به سرمایه گذاری کند.

    در میان زمینه‌های سرمایه گذاری می‌توان بهترین آن‌ها را که بازدهی آن نسبت به ریسکی که دارد بسیار بیش‌تر است و در بازه زمانی برای آینده فرزندان، بازدهی مناسبی دارد به صندوق سرمایه گذاری طلای کیان اشاره کرد. طلا به عنوان یکی از زمینه‎‌های سرمایه گذاری پربازده نشان داده است که می‌تواند در بازه زمانی بلندت مدت، بازدهی مناسبی را برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشد. از طرف دیگر، با هدف سرمایه گذاری بلند مدت و بازدهی قابل توجه می‌توان صندوق‌های سهامی مانند صندوق آوای سهام کیان را هم در نظر داشت. برای شروع سرمایه گذاری برای فرزندان زیر 18 سال باید مدارک موردنیاز و مراحلی را تهیه و انجام دهیم.

    مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری فرزندان در کیان دیجیتال

    برای این‌که بتوان برای فرزندان زیر 18 سال اقدام به سرمایه گذاری در صندوق‌‎های سرمایه گذاری کیان کنیم در قدم اول نیاز است که خودمان سجامی شده باشیم و کد سجام را دریافت کرده باشیم. سپس از طریق اپلیکیشن کیان دیجیتال اقدام به ثبت نام در صندوق‌های سرمایه گذاری کیان کنیم. بعد از این‌که مراحل سجام و دریافت کد را انجام دادیم، نوبت به این می‌رسد که فرزند زیر 18 سال‌مان هم سجامی شود.

    اگر فرزندمان 18 سال به بالا سن داشته باشد، می‌تواند برای سجامی شدن از طریق مجموعه کیان دیجیتال مراحل ثبت نام و احراز هویت را با مدارک خود انجام دهد. اما از آن‌جایی که هدف ما از سرمایه گذاری برای فرزندان به فرزندان زیر 18 سال اشاره دارد، برای سجامی شدن فرزندمان باید مدارک شناسایی خود و فرزند را به دفاتر پیشخوان دولت ببریم و مراحل سجامی شدن او در این دفاتر انجام دهیم. به یاد داشته باشیم که برای شروع سرمایه گذاری فرزندان زیر 18 سال، شماره حساب او را معرفی کنیم و نه شماره حساب خودمان به عنوان پدر.

    مراحل سرمایه گذاری برای فرزند در اپ کیان دیجیتال

    بعد از این‌که پدر اقدام به سجامی شدن و سپس، ثبت نام در صندوق‌های سرمایه گذاری مجموعه کیان از طریق اپ کیان دیجیتال کرد، می‌تواند از طریق اپ، صندوق سرمایه گذاری موردنظر خود را برای سرمایه گذاری فرزندش انتخاب کند.

    بعد از انتخاب صندوق موردنظر، باید گزینه شروع سرمایه گذاری را انتخاب کرد.

    بعد از انتخاب گزینه «شروع سرمایه گذاری» در صورتی که در اپ ثبت نام کرده باشید، گزینه‌ای به نمایش درمی‌آید به نام «فرزندم» که با انتخاب این گزینه در مراحل بعدی باید اطلاعات مربوط به فرزند را مانند شماره شناسنامه او و شماره حساب متعلق به او را در محل موردنظر وارد کنیم. سپس، تصویر شناسنامه فرزند را بارگذاری می‌کنیم و سرمایه گذاری برای فرزندمان را شروع می‌کنیم.

    سرمایه گذاری موفق برای فرزندان

    همیشه به دنبال بهترین‌ها برای فرزندان‌مان هستیم. البته بهترین‌ها حق آیندگان ما است. با این حساب باید به این مهم فکر کنیم که همان‌طور که نسبت به انتخاب خوراک و پوشاک آن‌ها حساس هستیم باید به این سوال که چگونه برای فرزندم سرمایه گذاری کنم هم با انتخاب بهترین سرمایه گذاری برای فرزندان پاسخ دهیم و دقت در انتخاب داشته باشیم. انتخاب مسیر درست و ابزار مناسب سرمایه گذاری برای کودکان و شروع سرمایه گذاری برای آن‌ها از همان روزهای شروع زندگی‌شان باعث می‎‌شود تا در آینده‌ای که دور نیست بتوانند با استفاده از اندوخته برای خود کسب و کاری فراهم کنند و یا زندگی را آن‌طور که می‌خواهند تجربه کنند.