5 راه برای پول درآوردن حتی در خواب

احسان والیان
    • اشتراک‌گذاری
    • 1035
    • 0
    5 راه برای پول درآوردن حتی در خواب

    گاهی ممکن است با خودمان فکر کنیم کاش می‌شد بهتر کار کنیم تا سرمایه و درآمد خود را بیشتر کنیم. در واقع گاهی افراد راه دست یافتن به منابع پولی و درآمدی را از این طریق می‌بینند. اما این موضوع خیلی هم خوب نیست. فشار بیش از حد و خستگی مفرط می‌تواند روی بازدهی و بهره‌وری کار شما تاثیر بگذارد و کارتان را خراب کند. اما راهی هست که با فشارهای کمتر هم بتوان چنین کاری کرد؟ گسترش فناوری در هزاره سوم و پدید آمدن اینترنت این کار را برای ما انجام داده است. در واقع با پدید آمدن اینترنت حتی می‌توانیم در خواب هم پول دربیاوریم. در ادامه به معرفی راه‌های کسب درآمد در زمانی که خواب هستیم خواهیم پرداخت.

    سرمایه گذاری آنلاین با کیان دیجیتال

    راه اندازی بلاگ

    یکی از عامیانه‌ترین راه‌هایی که می‌توان از آن طریق درآمد غیر فعال داشت و حتی در زمانی که خواب هستیم کسب درآمد کنیم این است که یک بلاگ راه اندازی کنیم. کافی است برای این کار چند دقیقه وقت بگذارید و میزان بسیار کمی پول خرج کنید. بعد از خرید هاست و دامنه برای راه اندازی بلاگ به سراغ تولید محتوای جذابی که مردم از آن بازدید می‌کنند بروید. به عنوان مثال اگر یک حسابدار هستید سعی کنید محتوای کاربردی در حوزه کاری خود را برای مردم عادی به زبان ساده توضیح دهید. اطمینان حاصل کنید که محتوای جذاب تولید کرده‌اید تا آمار بازدید از بلاگ شما بالا برود. اما این کار چه فایده‌ای دارد؟ با افزایش بازدیدها از سایت شما بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغ محصولات خود در فضای مجازی به سراغ شما می‌آیند یا برای کارهای خود به شما پیشنهاد کار و دریافت کمیسیون می‌دهند.

    فروش محصولات

    از طریق بلاگ خود می‌توانید به فروش محصولات بپردازید. اگر در زمینه‌ای تخصص دارید و می‌توانید محصولات خود را تولید کنید بهترین گزینه این است که از محصولات خود فیلم تهیه کنید و برای معرفی و فروش روی بلاگ خود قرار دهید. به عنوان مثال اگر کیک پز حرفه‌ای هستید می‌توانید به راحتی بازار کار خود را بدون هیچ دردسر تبلیغاتی و مجوز و هزار مسئله دیگر از طریق فضای مجازی به دست بیاورید.

    پاسخ خودکار

    یکی از رایج‌ترین راه‌های تجارت در فضای مجازی استفاده از امکان پاسخ خودکار است؛ به این معنی که با ورود هر کاربر به وبسایت خود نشانی پست الکترونیکی او را می‌گیرید و هر زمان که محصولی جدید برای ارائه روی وبسایت خود بارگذاری می‌کنید به طور خودکار برای کاربرتان یک پست الکترونیکی ارسال می‌شود و او را به صفحه فروش محصول‌تان هدایت می‌کند.

    فروش وبسایت

    این راه نیز یکی از معمول‌ترین راه‌های کسب درآمد در فضای مجازی است. بسیاری از افراد بعد از مدتی تلاش می‌توانند وبسایتی که راه اندازی کرده‌اند را به میزان بازدید بالا برسانند و امتیاز وبسایت خود را در فضای مجازی بالا ببرند. سپس اقدام به فروش وبسایت خود به کسب و کاری که می‌خواهد یک وبسایت آماده و پر بازدید داشته باشد می‌کنند.

    فروش لوازم

    بی شک نام فروشگاه‌های اینترنتی را شنیده‌اید. بسیاری از کسانی که لوازمی برای فروش در خانه دارند می‌توانند از طریق همان وبلاگ خود اقدام به فروش فیزیکی آن‌ها کنند. پرداخت پول از طرف مخاطب و ارسال کالای موردنظر او همگی از طریق وبلاگ انجام پذیر است. تصویر و توضیح کوتاه از کالای خود در وبلاگ باعث می‌شود که موتورهای جستجوگر مخاطبان را به طرف ما هدایت کنند و بدون هیچ سختی بتوانیم لوازم خود را بفروشیم.